رمان‌های جذاب در مورد موسیقی

دنیای موسیقی دنیای مهیج و زیباییست که همه آن را دوست دارند!  علاقه ای که فارق از قشر و سلیقه ایست و سبب شده تا افراد زیادی به این هنر ارزشمند رو آورده و حتی در خلوت خود نیز به آن دل میسپارند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با دنیای شیرین موسیقی و انواع رمان های موسیقی آشنا شوید. همچنین میتوانید برای لمس بهتر این زیبایی به ما بپیوندید و از آهنگ های پرطرفدار ایرانی و خارجی لذت ببرید.

عشق بیهوده چشم اندازی از رابرت  اثر آلن گرینبرگ

رابرت جانسون بدون شک برجسته‌ترین نوازنده بلوز دلتای می‌سی‌سی‌پی و همچنین یکی از اولین کسانی بود که وارد تالار مشاهیر راک اند رول شدند، اما زندگی کوتاه او در اسرارآمیز و در برخی از ماندگارترین افسانه‌های موسیقی مدرن پیچیده است.

 

 گتسبی بزرگ اثر اف اسکات فیتزجرالد

«این رمان اساسی عصر جاز که برای اولین بار در سال 1925 منتشر شد، مورد تحسین نسل‌های خوانندگان قرار گرفت. داستان جی گتسبی مرموز ثروتمند و عشق او به دیزی بوکانان زیبا، مهمانی های مجلل در لانگ آیلند در زمانی که  نیویورک تایمز  خاطرنشان کرد: “جین نوشیدنی ملی بود و جنسیت وسواس ملی”، این یک اثر بدیع است. داستان آمریکا در دهه 1920.

بل کانتو اثر آن پچت

«جایی در آمریکای جنوبی، در خانه معاون رئیس جمهور کشور، جشن تولد مجللی به افتخار تاجر قدرتمند آقای هوسوکاوا برگزار می شود. روکسان کاس، معتبرترین سوپرانوی اپرا، مهمانان بین المللی را با آواز خود مجذوب خود کرده است. این یک عصر عالی است – تا زمانی که گروهی از تروریست‌های مسلح کل حزب را به گروگان بگیرند.»

NOCTURNES اثر کازوئو ایشی گورو

«اینجا یک خواننده شکننده، زمانی معروف است که به چیزی که دوست دارد پشت کرده است. یک موسیقی ناخواسته که چیز دیگری جز نظر برای دوستانش ارائه نمی دهد. ترانه سرایی که ناخواسته ازدواج را به هم می زند. یک نوازنده جاز که فکر می‌کند پاسخ حرفه‌اش در تغییر ظاهر فیزیکی اوست و یک نوازنده جوان ویولن سل که معلمش راهی قابل توجه برای پرورش استعداد او ابداع کرده است. برای هر یک، موسیقی بخش اصلی زندگی آنهاست و به هر طریقی آنها را به مرحله ظهور می رساند.»

دیداری از جوخه گون توسط جنیفر ایگان

جنیفر ایگان ویزیت از کتاب‌های جلد گروه غواصی درباره موسیقی«بنی یک پانک راک قدیمی و مدیر اجرایی قدیمی است. ساشا زن جوان پرشور و مشکلی است که او استخدام می کند. در اینجا جنیفر ایگان به طرز درخشانی گذشته خود را به همراه زندگی درونی تعداد زیادی شخصیت دیگر که مسیرهایشان با مسیرهای آنها تلاقی می کند، آشکار می کند. با موسیقی در هر صفحه،  دیدار از جوخه گون  ، رمانی شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز از خودویرانگری و رستگاری است.

ایستگاه یازده اثر امیلی سنت جان مندل

رمانی جسارت آمیز و پر زرق و برق که در روزهای ترسناک فروپاشی تمدن اتفاق می افتد،  ایستگاه یازده  داستان جادویی یک ستاره هالیوود، ناجی احتمالی او و گروهی از بازیگران عشایری را روایت می کند که در پاسگاه های پراکنده منطقه دریاچه های بزرگ پرسه می زنند و خطر می کنند. همه چیز برای هنر و انسانیت.»

 قلعه تنهایی اثر جاناتان لتم

جاناتان لتم قلعه تنهایی جلد کتاب در مورد موسیقیLethem یک بوم بسیار غنی و هیجان‌انگیز از نژاد و کلاس، ابرقهرمانان، نجیب‌سازی، فانک، هیپ‌هاپ، برچسب‌گذاری گرافیتی، وفاداری و حافظه خلق می‌کند.

دیدگاه خود را بگذارید