زندگینامه مسعود صادقلو

در زندگینامه مسعود صادقلو به ثبت رسیده است که این خواننده خوش صدا ، متولد ۱۸ فروردین سال ۱۳۶۵ در تهران می باشد. وی اولین بار با فیت دادن شروع به فعالیت موسیقی کرد. البته در اوایل کارش خواننده زیرزمینی محسوب می شد و همکاری اش با رضا شیری و مسعود جهانی کارهایش را حرفه ای ترجلوه داد. او خیلی زود به شهرت رسید.

زندگینامه مسعود صادقلو

زندگینامه مسعود صادقلو

همچنین در زندگینامه مسعود صادقلو می‌بینیم که وی از دوران کودکی به موسیقی علاقه داشته است.او از نوجوانی خود ، موسیقی را به صورت جدی پیگیری کرد و سپس با حضور در کلاسهای آواز کلاسیک محمد رضا صادقی از سال ۹۵ گام های جدید در عرصه موسیقی گذاشت. در کارنامه زندگینامه مسعود صادقلو می‌بینیم که اولین بار، با آهنگ هوس باز صدایش شنیده شد. سپس با آهنگ های آخر شب ، دیوونه بازی، زیر بارون برقص، و نیمه گمشده به شهرت زیادی رسید.سبک پاپ  و لحن اجرایش موفقیت های زیادی را برایش کسب کرد.

کشتی گیری

در زندگینامه مسعود صادق می‌بینیم که او کشتی گیربود ،و در دوران نوجوانی و جوانی ورزشکار حرفه ای محسوب می‌شد . وی نزدیک ۸ سال در کشتی فعالیت جدی داشت. اما با ادامه فعالیت در زمینه موسیقی این رشته را کنار گذاشت.

علت فیت دادن

وی در زندگی نامه خود این موضوع را به ثبت رسانده است که، برخی از کارها را نمی تواند به تنهایی انجام بدهد، برای همین از دوستان نزدیکش کمک می گیرد. با تیم حرفه‌ای همکاری میکند،که مسعود جهانی، رضا شیری و مهدی آذر اعضای این تیم هستند.

این خواننده از نظر مالی و خانواده  هیچ مشکلی ندارد.

عمل زیبایی و لمینت مسعود صادقلو

مسعود صادقلو دندان هایش را برای زیبایی لبخند لمینت کرده است و راضی است ولی از جراحی زیبایی بینی اش که ده سال قبل انجام داده رضایت ندارد.

دیدگاه خود را بگذارید